juliaohgrenyouknow

Alla inlägg under mars 2012

://

Av julia öhgren - 25 mars 2012 16:57

jag  råka låsa dörren till mitt rum och nu får jag inte upp den ://

Av julia öhgren - 25 mars 2012 15:17

HHAHA jag hittade några bilder på min FB men bara så ni vet är dom flesta gamla så mobba inte HAHA

XD

   LOL

Av julia öhgren - 25 mars 2012 15:09

inte världens finaste bild! men världens sötaste på bilden!!! :')

Av julia öhgren - 25 mars 2012 13:55

hej hej bloggen! jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte kunnat använda min dator typ! men jag har inte gjort nåt specielt ändå! :) eller jo HAHA vi hade fortbolls cup för någon dag sen och vi vann mot hällberga! (stavning) vi vann med 13-0 hahah men det var typ bara vicky jacky befrin ravan och wilma (av tjejerna) som spelade bra haha! iaf.. vi är bäst i e-tuna :) hmm... igår var jag med sabina! hon sov oss mig haha vad kul vi hade! hon spilde coca cola på golvet, eller hon råka välta sitt glas! sen tog hon aldrig upp glaset hon sa bara : oj! HAHAHAHA asså jag dog av garv! sen hände en ganska pinsam sak när jag skulle skriva till min kompis! jag skulle skriva förlåt men istället skrev jag förkåt!  :(( haha asså fett pinsamt!!!!!!!!!! juste jag och min kompis har gjort en annan blogg om Justin Bieber och One Direction! :) länk till bloggen : www.onedirectionandjb.blogg.se   




:) komentera gärna :) 


//julia 

Av julia öhgren - 11 mars 2012 19:48

hej hej! idag var jag ju och häsla på min syster! vi  åkte till lager 157 och handlade lite :) jag köpte bara en jacka och ett par solglasögon :) efter det åkte jag hem till mikis vi var ute och sånt! sen cyklade jag hem :) så nu sitter jag framför datan som vanligt! jag lyssnar på "talking to the moon" med bruno mars. bloggar lite och spelar spel på FB hahah lol :) ne men jag chattar lite och så! //julia 

Av julia öhgren - 11 mars 2012 08:47

hej hej! jag tycker det är sjukt kul att prata med folk som man bara typ hittar sådär slumpvalt typ via fb eller något! jag hittade nyss en tjej genom en sida på fb om Justin bieber som är över hela världen! eller asså folk från olika länder har gillat den emn det e typ bara 26 som har gillat :// men iaf då frågae jag vilket land alla kom ifrån (på engelska såklart) då var det en tjej som heter filizia som svarade och sa att hon var från sverige och jag tyckte det var lite coolt och så nu sitter vi och chattar och sånt! 


men iaf! idag ska jag till lager 157 men pappa och malin :) yey men nu måste jag sluta hejdå //julia

Presentation


hej hej! jag heter julia och jag Älskar Justin Bieber! Komentera gjärna :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

julia är ______
 söt
 snäll
 ful
 äcklig
 vacker
 gay
 player
 gullig
 dum
 cool
 awesome

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards